УЧНЯМ


Загальні правила поведінки учнів
1. Загальні правила поведінки учнів
1.1. Учень приходить до школи за 10-15 хвилин до початку занять, чистий і охайний. При вході у школу дотримується правил ввічливості, залишає верхній одяг у гардеробі, прямує до місця проведення уроку.
1.2. Забороняється приносити до школи та на її територію з будь-якою метою і використовувати будь-яким способом зброю, вибуховіабовогненебезпечніпредмети і речовини; спиртнінапої, наркотики, іншіодурманюючіречовини та отрути, газовібалончики.
1.3. Не дозволяється без дозволупедагогівйтизішколи і з їїтериторії в урочний час. У разі пропуску учбових занять учень повинен пред’явитикласномукерівникудовідкувідлікаряабо записку відбатьків (або особи, яка їхзаміняє) про причину відсутності на заняттях. Пропускатизаняття безповажних причин забороняється.
1.4.Ученьшколи приносить необхіднінавчальніприладдя, книги, зошити, щоденник. Приходить до школи з підготовленимидомашнімизавданнями з предметівзгідно з розкладомуроків.
1.5. Ученьшколипроявляєповагу до старших, піклується про молодших. Учні й педагоги звертаються один до одного шанобливо. Школяріпоступаються дорогою дорослим, старшішколярі – молодшим, хлопчики – дівчаткам.
1.6. Поза школою учніповодятьсяскрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’яшколи.
1.7. Учнібережутьмайношколи, надаютьпосильнудопомогу в йогоремонті, акуратновідносяться як до свого, так і до чужого майна.
1.8.Учнідотримуються правил технікибезпеки як підчас уроків так і під час перерв.
1.9. Забороняєтьсякористуватися мобільними телефонами під час навчально-виховного процесу.
2.Поведінка на заняттях
2.1. При вході педагога в класучнівстають на знак вітання, сідаютьпісля того, як учитель відповість на вітання і дозволить сісти. Так само учнівітають будь-якогодорослого, щоувійшов до класупід час занять.
2.2. Протягом уроку не можнашуміти, відволікатися самому і відволікатиіншихстороннімирозмовами, іграми та іншими, що не стосуються уроку, справами. Урочний час повинен використовуватисяучнямитільки для навчальнихцілей. За першоювимогоювчителя (класногокерівника) необхіднопред’явитищоденник. Будь-які записи в щоденникахучнямиповиннівиконуватисяохайно. Після кожного навчальноготижня батьки учняставлятьсвійпідпис у щоденнику.
2.3. Якщопід час занять учнюнеобхідновийти з класу, то він повинен підняти руку і попроситидозвіл у вчителя.
2.4. Якщоученьхочепоставитизапитаннявчителюабовідповісти на запитаннявчителя, вінпіднімає руку. Дзвінок про закінчення уроку дається для вчителя. Тільки коли вчительоголосить про закінченнязаняття, ученьмає право покинутиклас. При виходівчителяабоіншогодорослого з класуучнівстають.
3.Поведінка до початку уроку, на перервах і післязакінчення занять
 3.1. До початку уроку ученьповинен:
прибути до кабінету до першогодзвінка, увійти до класутільки в присутностівчителя і підготуватися до уроку.
3.2.Під час перерви учнізобов’язані:
- навести чистоту та порядок на своємуробочомумісці;
- вийти з класу;
- рухаючись коридорами, сходами, триматисяправоїсторони;
- підкорятисявимогампрацівниківшколи, черговимучням;
- допомагатипідготуватиклас на проханнявчителя до наступного уроку;
- у разіспізнення на урок постукати в дверікабінету, зайти, привітатися з вчителем, вибачитися за спізнення і попроситисісти на місце.
3.3. Під час перерви учнямзабороняється:
- бігати сходами, поблизувікон і в іншихмісцях, не пристосованих для ігор; - - штовхати один одного, кидатися предметами і застосовуватифізичну силу для вирішення будь-якоїпроблеми;
- вживатинепристойнівирази і жести на адресу будь-якихосіб, шуміти, заважативідпочиватиіншим;
-палити в будівлі і на територіїшколи.
4. Правила поведінки учнів у їдальні
4.1.У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.
4.2. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.
4.3. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні
4.4. Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно.
4.5. Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.
4.6. Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.
4.7. Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
4.8. Учень зобов’язаний після прийому їжі забрати зі столу посуд. 





Результат пошуку зображень за запитом "поради психолога як підготуватись до зно"

Тестування – це серйозне психологічне випробування тому завдання школи і вчителів допомогти учням психологічно налаштувати учнів на успіх, ознайомити з правилами проходження ЗНО, допомогти в підготовці до тестування.
Деякі поради для успішного проходження ЗНО
Зовнішнє незалежне тестування вимагає від абітурієнта вміння планувати самостійну роботу. Тому в процесі самостійної підготовки до ЗНО краще всю інформацію, яку необхідно засвоїти, поділити на частини і визначити їх пріоритетність. В першу чергу варто вивчати найскладніші розділи, щоб вистачило часу на їх повторення. Працювати необхідно в сприятливій для навчання обстановці до тих пір, поки відчуваєте, що засвоюєте матеріал. Як тільки рівень сприйняття інформації знизився, варто відволіктися від підготовки до ЗНО на 20 хвилин.
Під час самостійної підготовки до ЗНО краще виконувати побільше різних тестових завдань. Їх можна знайти на сайтах регіональних центрів оцінювання якості освіти і ВНЗ України, на спеціалізованих web-порталах. Виконуючи тестові завдання, контролюйте, скільки часу у вас займає пошук відповідей.
Щоб зовнішнє тестування пройшло успішно, необхідно не лише вивчити, систематизувати матеріал, а й попрацювати над своїм зовнішнім виглядом та поведінкою.
Хвилювання – це природно, часто воно допомагає швидко налаштуватися на продуктивну роботу.
Щоб менше нервувати під час зовнішнього тестування, краще з’явитися до пункту тестування на 20 хвилин раніше. Їх вистачить для того, щоб налаштуватися на тести, підготуватися психологічно. Якщо є можливість, то краще прийти на тестування пішки.
Впевненість, спокій, вміння слухати інструктора, знання та інтуїція – це запорука вашого успіху при складанні ЗНО.
Зовнішнє тестування вимагає завчасної підготовки, в тому числі й психологічної.
Не варто ставити перед собою надзвичайно складні завдання, адже чим менше часу залишається до тестування, тим важче їх виконати. Краще сформулювати основну задачу, потім розбити її на невеликі частини, які дійсно можна вирішити у визначений проміжок часу. Це допоможе зменшити хвилювання, викликане майбутнім зовнішнім тестуванням, а сам шлях до успішного складання тестів ЗНО буде не таким тернистим.
Якщо важко відразу сконцентруватися на вивченні предмета, то варто почати з повторення матеріалу або з вивчення легшої теми. Як тільки праця стане більш продуктивною, можна переходити до більш складних розділів. Такий підхід не дозволить зневіритися у власних силах.
Кожен день варто виконувати спеціальні вправи, які допоможуть зняти емоційне напруження і втому. В день зовнішнього тестування такі вже звичні вправи допоможуть швидко побороти хвилювання.
Якщо ви впевнені в своїх силах і вмієте здобувати знання, то самостійний спосіб підготовки до зовнішнього тестування може виявитися найбільш ефективним. Головне – правильна мотивація.
Зовнішнє незалежне тестування – це важлива подія в житті кожного абітурієнта, тому в переддень тестування варто приділити собі та своєму відпочинку максимум часу.
Зовнішнє незалежне тестування вимагає багато уваги. Тому напередодні ЗНО не варто себе перевантажувати, постійно тренуючись в складанні тестів, знову й знову вивчаючи власні нотатки або підручники.
Навпаки, НЕОБХІДНО:
• виспатися, щоб встати в доброму гуморі, бадьорим, готовим до великих звершень;
• підготуватися психологічно, налаштуватися лише на позитив. Для цього можна роздрукувати власний сертифікат, у якому варто проставити по вибраним для тестування предметам максимальну кількість балів. Буде добре, якщо такий сертифікат буде постійно перед очима;
• закохатися у вибраний для ЗНО предмет, відчути, що він вартий захоплення, інтересу. У своє захоплення слід дійсно повірити;
• пам’ятати, що думки матеріалізуються, тому не слід сумніватися у своїх знаннях. Краще думати про можливості, які відкриваються після складання ЗНО: про нових друзів, про омріяну професію, про переваги студентського життя;
• просто повторити вивчений матеріал, щоб впевнено почуватися на зовнішньому тестуванні. Для цього краще виділити той час, коли працюється найкраще;
• за декілька днів до тестування можна «сісти» на спеціальну «розумову» дієту. До звичайного раціону можна додати мюслі, банани, родзинки, горіхи і шоколад;
• провести вільний час на свіжому повітрі, найкраще – в парку.
ЯК ПІДГОТУВАТИСЯ ДО ЗДАЧІ ЗНО
( психологічні поради )
Задовго до ЗНО:
Спочатку підготуй місце для занять. Забери зі столі усі зайві предмети, зручно розклади свої зошити, підручники, ручки тощо;
Можна доповнити інтер’єр кімнати жовтим та фіолетовим кольорами, оскільки вони підвищують розумову активність. НЕ потрібно перефарбовувати стіни, а достатньо картини, занавіски, серветки, лампи, тощо. Також цікаво зауважити, що за твердженням вчених запах лимону у вашій кімнаті підвищує розумову працездатність на 20%.
Склади план своєї роботи. Перед тим визнач - Хто ти є ? - сова чи жайворонок. Склади план занять на кожен день. Важливо чітко знати, що ти робиш і не говорити усім оточуючим: « Я займаюся чи готуюсь» , а « Я вивчаю саме певний розділ, конкретний матеріал»;
Починай із найважчого, але посильного. Легше і приємніше залишай на після обіду.
Змінюй заняття із відпочинком. Психологи встановили, що оптимальна тривалість заняття 30-40 хв. Максимум уваги досягається після 10-15 хв. від початку роботи. Тривалість перерв у першій половині дня не повинна перевищувати 5-10 хв. У другій половині дня тривалість кожної наступної переви збільшуйте на 5 хв. Не забувай у час відпочинку робити зарядку, займатися спортом, робити короткі прогулянки, допомагати батькам, тобто повністю відволікатися від навчання на короткий час. .
Тренуйся щоденно робити тести. Роби це із секундоміром.
Не потрібно заучувати напам’ять певні тексти, вчися робити короткі записи, нотатки, регулярно їх переглядай.
Регулярно повторюйте матеріал, бажано через 10 хв., після того, як ви вивчали новий матеріал, а згодом через добу. Кожне наступне повторення повинно бути коротшим попереднього.
Займайся самопереконанням. При всій своїй простоті, це є дуже дієва зброя. Повторюй про себе: «Я знаю багато, я спокійний, я впевнений, я розумний і т.д.», «Я напишу добре тестування».
День перед здачею ЗНО
Багато хто вважає, що щоб повністю підготуватися до іспитів бракує одного дня. Це невірно. Вже після обіду важливо припинити готуватися, здійснити прогулянку на свіжому повітрі, прийняти душ, підготувати одяг, документи, інші необхідні речі.
У день ЗНО:
  • Будь сконцентрованим. Не звертай уваги на поведінку оточуючих. Для тебе повинен існувати лише текст завдань і годинник.
  • Дій швидко, але не поспішай. Перед тим як дати остаточну відповідь , двічі прочитай завдання, переконайся, що ти правильно зрозумів, що від тебе вимагається.
  • Спочатку берись за ті завдання, у правильності відповідей на які ти не сумніваєшся.
  • Пропускай! Потрібно навчитися швидко пропускати важкі і незрозумілі завдання, щоб згодом до них повернутися.
  • Читай завжди уважно завдання до кінця. Розуміти завдання з перших слів і добудовувати закінчення за допомогою власної уяви – це надійний шлях до помилок.
  • Думай лише про поточне завдання. Коли ти бачиш нове завдання, забудь про попереднє.
  • Якщо попереднє завдання тобі не під силу, забудь про цю проблему. Наступне завдання це шанс набрати додаткові бали.
  • Використовуй методику виключення. Якщо не знаєш правильної відповіді , то можна розпізнати усі невірні відповіді в силу їхньої абсурдності.
  • Заплануй два круги. Завжди перевіряй себе. Навіть якщо відповідь легка і однозначна на перший погляд.
  • Вгадуй. Довірся власній інтуїції і вона разом із твоїм логічним мисленням.





Немає коментарів:

Дописати коментар